Вєйландє Лілія Вольдемар-Вікторівна

vilamde lilia

кандидатка педагогічних наук, доцентка

ORCID ID: 0000-0001-5804-2500

Посада на кафедрі -  завідувачка кафедри педагогічної освіти та соціальної реабілітації

Вчене звання -  доцентка (2012 р.)

Науковий ступінь -  кандидатка педагогічних наук (13.00.04 -  теорія та методика професійної освіти, 2005 р.)

Базова освіта: 

  • вища, «Філолог, викладач» (ОНУ імені І.І.Мечникова, 1998 р.) 
  • аспірантура кафедри педагогіки ОНУ імені І.І.Мечникова (2001р.) 

Тема дисертації: «Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки»

Досвід роботи:

  • 2001 – 2003  викладач кафедри педагогіки ОНУ імені І.І.Мечникова
  • 2003 – 2007 ст.викладач кафедри педагогіки ОНУ імені І.І.Мечникова
  • 2007 – 2023 доцентка кафедри педагогіки ОНУ імені І.І.Мечникова
  • 2023 р. по теперішній час  завідувачка кафедрою педагогічної освіти та соціальної реабілітації ОНУ імені І.І.Мечникова

Навчальні дисципліни, які викладає:

  • Педагогіка
  • Педагогіка вищої школи
  • Педагогіка і психологія вищої школи
  • Педагогічна інноватика та майстерність викладача
  • Методологія педагогічних досліджень
  • Тренінгові технології у вищій школі
  • Превентивна педагогіка та інклюзивна освіта
  • Тренінг особистісно-професійного росту
  • Конструювання тестових завдань та тестів

Наукова та організаційна  робота:

  • Гарант ОПП «Освітні, педагогічні науки» спеціальність 011, другого (магістерського) рівня вищої освіти 

Наукові та професійні інтереси: тенденції розвитку освіти і виховання особистості в сучасних умовах: європейський досвід і регіональні особливості; професійно-педагогічна підготовка фахівця у закладі вищої освіти; особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес; соціально-педагогічні та реабілітаційні технології

Стажування та підвищення кваліфікації:

  • Національний університет «Одеська юридична академія», кафедра психології, індивідуальний план підвищення кваліфікації, тема: Педагогіка і психологія вищої школи 02.11.2020-30.12.2020 (180 годин 6 кредитів ЄКТС). Довідка про підвищення кваліфікації (стажування) від 11.01.2021 №21-6. 
  • Донецький  національний університет імені Василя Стуса 30.04.2021 по 30.06.2021 р. за індивідуальною програмою «Педагогіка вищої школи та сучасні освітні технології» (180 годин 6 кредитів ЄКТС), свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №20-08/448, реєстраційний номер №448 від 02.07.2021 р. 
  • Міжнародна фундація науковців та освітян (Україна), Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку (Польща) Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Неформальна освіта при підготовці бакалаврів в країнах Європейського Союзу та України» (самостійна робота по темам: Педагогіка та психологія вищої школи, Технології навчання у вищій школі, Розробка тестових завдань та тестів) 20.02-27.02.2023р. 1,5кредити ECTS ) 45 годин, сертифікат сертифікат ES №12294 від 27.02.2023
  • Міжнародна фундація науковців та освітян (Україна), Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Трансфер освітніх технологій в країнах Європейського союзу та України» (самостійна робота по темам: Тренінгові технології у вищій школі, Педагогіка, Педагогіка і психологія у вищій школі) 22-29.05.2023р. 1,5 кредити ECTS ) 45 годин, сертифікат ES №14048 від 29.05.2023
  • Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, сертифікатна програма «Соцмережі для освітян і науковців» 05.06-04.07.2023 180 годин 6 кредитів ЄКТС, сертифікат №11-13-2023 від 04.07.2023
  • Міжнародна фундація науковців та освітян (Україна), Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці бакалаврів та магістрів в країнах Європейського Союзи та України» (самостійна робота по темам: Педагогічна інноватика та педагогічна майстерність викладача) 10.07-17.07.2023р. 1,5 кредити ECTS ) 45 годин, сертифікат ES №14861 від 17.07.2023
  • Одеський національний університет імені І.І.Мечникова з 21.08 по 02.09.2023, сертифікатна програма «Перша домедична допомога у професійній діяльності». Загальна кількість 90 годин 3 кредитів ЄКТС, сертифікат №16-12-2023 від 02.09.2023

Членство в експертних радах і професійних об'єднаннях:

  • Членкиня Української асоціації дослідників освіти (UERA), сертифікат № 39/23 
  • Членкиня Міжнародної фундації науковців та освітян (INTERNATIONAL EDUCATORS AND SCHOLARS FOUNDATION, IESF), посвідчення № ES1029

Основні публікації:

Навчально-методичні публікації

  1. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л.Б. Історія, концепції та інновації в галузі освіти та педагогіки: електронні методичні рекомендації до семінарських занять з курсу для здобувачів спеціальності 011- Освітні, педагогічні науки другого рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 38с. 
  2. Вєйландє Л. В.-В. Конструювання тестових завдань та тестів : електрон. метод. рекомендації до семінарських занять з курсу «Конструювання тестових завдань та тестів» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 35с. 
  3. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л.Б. Педагогічна інноватика та майстерність викладача:  електрон. метод. рекомендації до семінарських занять з курсу «Педагогічна інноватика та майстерність викладача» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 35с. 
  4. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л.Б. Педагогіка та психологія вищої школи:  електрон. метод. рекомендації до семінарських занять з курсу «Педагогіка та психологія вищої школи» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 36с. 
  5. Вєйландє Л.В.-В. Методологія педагогічних досліджень: електрон. метод. рекомендації до семінарських занять з курсу «Методологія педагогічних досліджень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 28с. URL: 
  6. Вєйландє Л.В.-В. Переддипломна практика : електрон. метод. рекомендації до Переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Одеса, 2023. 19с. 
  7. Вєйландє Л.В.-В., Синявська О.О. Організація педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальностей 032 Історія та археологія та 033 Філософія. Методичні рекомендації для студентів та керівників практики / Факультет історії та філософії ОНУ імені І.І.Мечникова. Одеса, 2020. 30с. 

Монографії:

  1. Концепція університетизації як методологічний базис подальшого розвитку університетської педагогічної освіти. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: кол. моногр.; за ред. проф. О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018. 112с.  С. 17-23.

Наукові публікації у фахових виданнях

  1. Вєйландє Л.В.-В., Прокоф’єва Л. Б Формування цифрової компетентності майбутнього вчителя через використання сучасних інтернет-сервісів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 61. Том 1. С.226-232 
  2. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л.Б.  Особливості формування професійної культури майбутніх менеджерів освіти  в процесі магістерської підготовки. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.  Дрогобич, Видавничий дім «Гельветика». 2023. Вип. 62  
  3. Румянцева О.А., Вєйландє Л.В.-В. Впровадження ESP-тренінгу для формування професійних лексичних навичок в магістратурі. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. No 7(1 3) 2023. С.780-795 
  4. Вєйландє Л.В.-В., Румянцева О.П. Лексична компетентність здобувачів немовних факультетів як лінгводидактична проблема. Перспективи та інновації науки (серія «Педагогіка», «Психологія», «Медицина») Випуск №12 (30) 2023. С.133-147 
  5. Liudmyla Tymchuk, Inna Kovalenko, Lilia Vieilandie, Lyubov Prokofyeva, Olha Rasskazova, Yana Topolnyk Andragogy: Searching for Ways to Improve the Educational Process in Educational Institutions for Adults. Vol. 14 No. 1Sup1 (2022): Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala (Web of Science)
  6. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л. Б Критерії оцінювання якості та ефективності освіти в умовах дистанційного навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип.82. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи». Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 82.  Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.27-31 
  7. Вєйландє Л.В.-В., Прокоф'єва Л.Б. Контекстне навчання як фактор формування професійної компетентності магістрів спеціальності «011 – освітні, педагогічні науки». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.  Дрогогбич, Видавничий дім «Гельветика». 2021. Вип.36.Т.1.  С. 245-252 

Наукові статті та тези у нефахових виданнях

  1. Вєйландє Л.В.-В. Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки у вищій школі. The 5th International scientific and practical conference “Scientific progress: innovations, achievements and prospects” (February 6-8, 2023) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2023. p.218-225 
  2. Вєйландє Л. В.-В., Прокоф’єва Л.Б. Організація науково-дослідної діяльності у межах ОПП другого рівня вищої освіти спеціальність 011 освітні, педагогічні науки. Актуальні питання лінгвістики та методики викладання іноземних мов: зб. матеріалів VIII міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті доктора педагогічних наук, професора В.Л. Скалкіна (12 квітня 2022 року). Одеса : ОНУ імені І.І. Мечникова, 2022.  с. 325-331 
  3. Вєйландє Л.В.-В., Крижанівська Я.К. Сутність і структура гендерної культутри вчителя. The 7th International scientific and practical conference “Modern research in world science” (October 2-4, 2022) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine online edition. 2022. С.442-449 
  4. Вєйландє Л.В.-В. Специфіка навчання дорослих: психолого-педагогічний аспект. Благословенний Григорій Сковрода – світовий геній мудрості та гуманного духу: збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції / за ред. проф. Голубенко Л.М., проф. Цокур О.С., доц. Вейланде Л.В.-В. Одеса: ФОП Бондаренко М.О., 2022. 
  5. Вєйландє Л.В.-В.. Столярчук Ю.В. Дидактична гра як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів.  Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 15th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2022 с. 146-153 
  6. Вєйландє Л.В.-В., Мельник А.А. Інтерактивні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього викладача. Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 14th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2022. С.158-165 
  7. Вєйландє Л.В.-В., Прокоф'єва Л.Б.   Підготовка студентів магістратури до науково-дослідної діяльності. The 10th International scientific and practical conference “European scientific discussions” (August 15-17, 2021) Potere della ragione Editore, Rome, Italy. 2021. p.167-171 
  8. Вєйландє Л.В.-В., Бущик В.О. Принципи та засоби управління педагогічним конфліктом у діаді «викладач-студент» Міжнародна науково-практична конференція «Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні», м. Львів, 27–28 серпня 2021 р. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2021. С. 10-14
  9. Вєйландє Л.В.-В., Мазуренко К.О. Формування професійної ідентичності у процесі професійної підготовки у ЗВО. Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перспективи: матер. ІІ заоч. Всеукр. наук-практ. конф. Електронне видання. Видавництво: ДонНУ імені Василя Стуса. 2021. С.204-207
  10. Вєйландє Л.В.-В., Прокоф'єва Л.Б.  Особливості формування управлінської культури майбутніх педагогів. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). Fundacja Instytut Spraw Administracji Publicznej w Lublinie  №1 (37)  vol.1/2021 p.20-27 
  11. Вєйландє Л.В.-В.  Професійне вигорання викладачів закладів вищої освіти як наслідок дистанційного навчання в період пандемії COVID-19. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету: Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип.34.  С.144-148
  12. Вєйландє Л.В.-В. Етапи становлення ТРВЗ-технології у педагогічній практиці. Results of modern scientific research and development. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Madrid, Spain. 2021. p. 278-284. 
  13. Вєйландє Л.В.-В. Принципи організації заняття з використання тренінгу у професійній підготовці майбутніх педагогів. International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings, May 28-29, 2021. Wloclawek: “Baltija Publishing” p.109-113 
  14. Вєйландє Л.В.-В. Проблеми дистанційного навчання у період пандемії COVID-19 очима студентів та викладачів (на матеріалі анкетування). Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перспективи: матер. ІІ заоч. Всеукр. наук-практ. конф. Електронне видання. Видавництво: ДонНУ імені Василя Стуса. 2021. С.157-161 
  15. Вєйландє Л.В.-В. Особливі освітні потреби та проблеми побудови моделі навчання дорослих. Освіта дорослих в Україні та світі: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції, присвяченої 155-річчю
  16. Одеського національного університету імені І.І. Мечникова, 60-річчю факультету романо-герман- ської філології та 60-річчю кафедри педагогіки (м. Одеса, 2 жовтня 2020 р.) / за редакцією проф. Голубенко Л.М., проф. Цокур О.С. Одеса: ФОП Бондаренко М.О., 2020.  С.39-43 

Приймальна комісія

Французький б-р 24/26
Телефон: (+38-0482) 68-12-84
Телефон: (+38-0482) 68-18-58
Телефон: (+38-093) 755 78 24
E-mail: vstup@onu.edu.ua

Ректор

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Ректор (приймальня):
(+38-048) 723-52-54
Тел./факс (+38-048) 723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

Міністерство Освіти і Науки УкраїниУрядовий контактний центр

Top